än engång Lowa så överträffade du dig själv

Ja har ju engelska prov imorgon. Och gissa vem som glömde boken i skåpet?! JAG, Lowa vad duktig du är-.- Som tur så finns det en sida som jag kunnat användat för att träna glosor på. Men duktig som jag är så har jag pluggat de andra dagarna också så jag kan provet. Måste bara hålla på att läsa igenom det på rasterna , som tur är engelska lektionen den sista på dagen , då hinner jag läsa igenom och plugga lite!

SÅ ett smart råd, GLÖM INTE BOKEN HEMMA OM DU HAR PROV NÄSTA DAG! Väldigt smart råd faktiskt...



Kommentarer
Postat av: Sandra

Den där bilden stämde ju riktigt bra ;D.

2012-02-28 @ 10:25:29
URL: http://goldponnyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0