Aldrig igen

Oh my gosh! Ni ska veta hur läskigt det var att sova där! Samanlagt så har jag sovit 2,5 h roligt och det sov jag typ från 3.00 till 3.30 och sen halv åtta till halv tio. Pigg och glad är man ju verkligen (inte). Kan berätta lite vad som hände. Jag sov med Ida Fjellborg för den mesta delen och det började med att vi hörde bord flyttas omkring där på övervåningen och sen när alla hade somnat typ mellan 4-7 tiden så var det samma saker som hände och så sattes ett alarm igång, men efteråt så fick vi veta att det var Kaasal's mobil alarm-.- Men fatta var rädda vi varit och vi skojjar inte det har låtit så där och som att dörrar öppnas och stängs. När vi lekte typ kurragömma vid 9 tiden så var vi borta vid 8- korridor och så hade dem glömt bort oss och så började det låta i rören, tror ni vi var rädda, stackars jag och Ida bara kutade hela vägen tillbaka till dem andra. Sen har jag fått en blånagel också. Råkade slå i en sak...
'
Lite gladare nyheter är ju att jag ska till Alma ikväll. Får hoppas jag orkar hålla mig uppe ganska länge, tror jag sover lite hos mommo och moffa innan jag åker dit, och så rider jag ju Fox imorgon (: Håller på att somna så tror jag slänger in ett inlägg senare i stället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0