Words

Tack till mina föräldrar. Mina underbara fina föräldrar som ger mig och min syster denna chans, som tror på oss.
Men jag vill inte endast tacka er utan många fler som hjälpt mig så mycket under åren det är alltifrån vänner till vuxna personer. Tack för att ni verkligen visat intresse och stöttat mig i vått och torrt.

Man kanske inte kan tro det men jag är en person som är väääldigt "försiktigt med pengarna". Jag har fått en ponny okej, men alla kostnader med den, bensinen eftersom vi är i Jukkas nu och allt annat sånt. Ibland är jag rädd att det är för mycket. To much helt enkelt, alla pengar det blir MINST 50 000 per år och då är inte träningar osv inräknade. Dyrt alltså, så därför vill jag speciellt tacka mina föräldrar som är så underbara och går med på detta! Tack jag älskar er <3

Nu till något helt annat. Jag kan fortfarande inte förstå att jag äger en ponny, jag får göra vad jag vill med den, jag får rida när jag vill, jag får borsta när jag vill. Ingen kan bestämma över den förutom jag och min syster. I går stod det på papper klart och tydligt , igår , igår var dagen vi köpte honom. Nu måste jag börja planera alla ridpass, vilodagar och en massa mer. JAG ska bli bättre på att fota, jag ska försöka fota de flesta ridpassen. Jag kan sätta lindor på min häst, jag kan köpa utrustning till min häst. Ja det kan jag. Och än har jag inte förstått det. Wow Lowa fatta du har en egen ponny. En alldeles egen ponny som heter Faxen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0