torsdag

Kräver mycket tid att ha häst i Jukkas, men all tid förtjänar han <3
 

Provade att skritta ut samma sväng som igår, han gjorde exakt samma sak som igår men idag gav jag mig inte så till slut gav han sig och fortsatte som vanligt och vara lika söt och snäll. Smilla fick sedan skritta runt byn medans jag gick brevid. Dock har han börjat tjorva med uppsitningen, han står inte still och det tar flera minuter att sitta upp. Det ska vi försöka träna bort så fort som möjligt, anntingen testar han oss eller så litar han inte riktigt på oss.
 
Stretchade Faxen och smorde sedan igeom alla saker. Och ja jag glömde ta en bild, idag igen! Men i helg följer kameran med och imorgon ska ni få minst 5 mobilbilder, MINST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0