Tisdag

Nu denna vecka så måste ni veta att bloggningen kommer suga. Jag har fått en ponny och första veckan är det så mycket att göra! Jag måste börja lära känna honom, personer i stallet, lära mig det nya stallets regler osv.
 

Just nu hade jag velat ha Alma tillbaka. Seriöst, även fast bloggningen sög under ett tag med båda så kändes det ändå en aning bättre. Jag hade alltid någon att tjata på ;) Nä men jag tror att om hon hade kommit tillbaka så hade båda skärpts sig.
 

Fixade iaf med Faxen och så red jag en pytte stund eftersom det var Smillas rid dag men han var så pigg i början, men men han lugnade ner sig sen. Älskade killen. Tvättade benskydd och imorgon ska jag smörja och rida :)
 
 
Ska ta bilder imorgon och typ varje dag efter det!

Kommentarer
Postat av: Linn

- jag är lite förkyld, men de hör väl till dehär kalla vädret :)

2012-12-04 @ 20:54:42
URL: http://linnj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0