Take it or Watch me as I go

Tänkte ta och göra värsta inlägget nu när jag kom hem från Alma men såklart satte sig mamma framför datorn i stället. Dock beställde hon några väldigt fina saker som ni får se imorgon eftersom mobilen är det jag har tillgång till nu.

Imorgon blir det upp igen (tidigt) , inte fått många sovmånar men men that's life. Hjälpa Smilla och Alma med hoppningen och sen åker jag hem för att få en vilodag, Smilla vill nog ändå inte ha mig där om jag känner henne rätt ;) Men det blir en riktig mysdag ändå. Tack IDA för Headern så jäkla fin, tack alla läsare också! Men kanske lika bra att jag tar och lägger mig då för att orka med morgondagen. Godnatt...

/Lowa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0