Stall 27/12-12

Nu, äntligen, börjar det närma sig nyår. 2012 har varit mitt bästa, underbaraste, sämsta och mest avslöjande år någonsin. Hoppas 2013 blir ett riktigt bra år med positiva förändringar.
 
Kom till stallet kanske 08.30. Bytte vattnet i hinken genast och ryktade därefter. Mös länge innan Sara kom. Jag började göra i ordning för ridning. Tränsade och gick ut för uppsittning.
 Skrittade ett varv runt stallet och Sara följde med och fotade. Red på banan och han kändes fin. Sara fick också rida. Hon red lite i alla gångarter men sen så flyger hon av på något sätt, haha, (vi red barback så extra glidigt). Foxy fortsätter i galopp men tillslut fångade jag honom. Men i slutet gick det bra igen.
 Tog in honom och släppte ut efter att han ätit färdigt sin lunch. Mockade och blandade mat innan jag åkte hem klockan 15.00.
 Städade rummet innan Lowa kom klockan 18.00.  Vi fixade header och så vidare.
Bild från idag
/Alma

Kommentarer
Postat av: Karin

Ni är de finaste, älskar er så mycket!!!

2012-12-27 @ 23:42:58
Postat av: Julia

Naw, vad gulliga :D

2012-12-28 @ 00:03:44
URL: http://hundenturbo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0