Söndag 30/12 -12

Dagen började med att jag och Fanny vaknade halv elva och åkte till stallet. Red ett varv runt första bron. Arbetade mycket galopp och trav, stanna utan tyglar och att inte bara springa när jag galopperar utan tyglar. Även några balansövningar. Fortsatte lungt hem därefter. Släppte ut honom i hagen tillsammans med Suprise. Mockade med Sonja och fixade vatten och betfor. Halv tre när jag satt i klubbrummet med några vänner säger någon "nån är lös, det sur ut som en nordsvensk" så ja, några sekunder senare stod jag där ute och hämtade Foxy. Tur så har jag tränat in att han ska komma när jag ropar, i alla situationer. Älskade ponny. Sorligt nog så hade hagen gått sönder och därför hade dem rymt. Men efter det fick han stå inne resten av kvällen. Åkte hem klockan fyra.
Old memories♥
/Alma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0