Mys hos mormor och morfar

Sitter med en sån där värme dyna på axlarna och bara myser på hos mormor och morfar eftersom jag har stalljouren imorgon. Sover här och sedan efter stallet imorgon så åker jag till stugan. Idag hade Smilla Faxen och de red ut tillsammans med Ellen och Emila tror jag, pallträningen hade också gått bra, hon kom upp efter lite tjorv.
 
Väldigt stor förändring har skett, jag menar förut när man stod på pallen for han ju bakåt och snurrade som bara den och nu kan vi till och med sitta upp på den. Vi har bara övat i 3 dagar och redan nu ser jag stora framsteg, alltid lika roligt att se! För som sagt , han är inte rädd för pallen han har fått en fixidé!
 
Imorgon är det ju jag som har honom och jag har tänkt att trimma lite i ridhuset! Ska rida igenom honom, och få han mjukare i galoppen, så lösgöring blir det imorgon. Ser fram emot ett mer ordentligare ridpass imorgon och sen på onsdag och torsdag så har jag dressyr för Annika. Ska bli riktigt skoj! :D
 
Är hos mormor och morfar och de har inga bilder på Faxen så det få bli samma!
/Lowa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0