Lowas 1 års inlägg

För ett år sedan. Då var min dröm att bli tävlingryttare, jag ville tävla i dressyr. Jag skötte Fonzie och ville helst tävla klubbponnyn Fox. Det var min dröm, det var verkligen min dröm. Och jag fick det, jag fick chansen som jag är så otroligt stolt över. Jag hann tävla tre klubbtävlingar var av en med Daphne eftersom Fox hade spatt. Jag följde med kompisar på tävlingar, jag levde livet till fullo. 
 
Jag kommer ihåg första dagen vi skapade denna blogg, var mest för skojs skull, skulle bli roligt att ha något att skriva i. Det blev verkligen up and downs, riktigt djupa och ibland låg vi på topp. Vi varierade oss, ibland låg bloggen alldeles för långt borta, vi skulle tänkt mer på det. När den hade sin djupaste svacka ville ingen ha kvar den, men vi fortsatte och slog besök rekordet. Vi har inte statistiken som vi skryter om, det vet vi om , men vi har bra med statestik för att vara just våran blogg. Och vi lovar, när vi fixat klart bloggdesignen som kommer beställas så ska vi ta detta på allvar. Nu är det som en kul grej, men vi kommer aldrig känna att detta är ett måste.
 
Sommaren gick och Fox blev ju frisk, jag åkte utomlands, bloggen splitrades, bloggen kom tillbaka och här står vi idag. Starkare än någonsin, klokare än någonsin, tacksammare än någonsin. 
 
Sen har vi ju min Faxen, min egen ponny. Det går inte beskriva med ord hur stolt/tacksam jag är över honom. Ävne fast jag var tvungen att lämna min bästa vän så kände jag att jag kan få en ny. Jag kommer få en vän för livet 3/12 var en av mitt livs bästa dagar. Jag älskar mitt liv, min familj, mina husdjur, mina vänner, jag älskar allt. Inte mycket kan bli bättre.
 
 
Så tack 2011 och 2012 för ni gjorde året till det bästa någonsin <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0