Lördag

Min fantastiska ponny, WOW. Känslan idag alltså! Grymt stel och lyssnade inte alls i början men ju mer av passet som gick desto bättre gick det. Mot slut tänkte jag verkligen, wow vems häst är det jag sitter på egentligen, han var så gudomligt fin och varje sekund älskade jag passet. Tränaren Maria var så grymt duktig hon också!

Ja eftersom han var stel så blev det mycket lösgöra arbete, volter, serpentiner och skänkelvikning. I skänkelvikningen kommer jag inte alls åt honom som jag vill men det är bara att träna på. Vi arbetade faktiskt mest i trav men även mycket galopp. Tycker mer synd om mig som förmodligen inte kommer kunna gå imorgon av träningsvärken. Men Gud vilken fin ponny, fick även kommentaren av henne att han var en mycket fin ponny och såg väldigt trevlig ut.

Duschade av honom, myste, stretchade honom och mös på allmänt. Guld ponnyn <3

/Lowa

Ellen fotade men jag får bilder först imorgon eller måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0