Lördag

Dagen har varit underbar fin!
 
Började med att rida ut med Alma runt sjön, galopp och trav. Jäklar vad stark han blev i galoppen, hehe men han måste få springa av sig någon gång han ockå. Det roliga är att jag hatar att rejsa (stav?) men med Faxen kan jag göra det eftersom jag känner att jag fortfarande har kontroll på honom. Skrittade sedan runt på bolagsområdet en sväng innan vi fortsatte till stallet.
 
Satte även upp med pall idag! :thumbup: Nog var det lite tjorv, han snurrade och backade , men om det är något jag lärt mig av denna envisa ponny så är det att aldrig ge upp! Tillslut går det, det tar bara lite tid i början. Varje dag ska vi nu sitta upp på pall tills han slutar tjorvar och bara står still!
Haha hoff vilken ful bild, så bjuder ;)
 
/Lowa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0