Drömtränset

Åh äntligen har jag klickat hem mitt drömträns. Tror han kommer bli dösnygg i detta lackade träns, ett plus är ju att pannbandet är grymt fint! Jag har sett detta träns i verkligenheten och det fick mig att bestämma mig ännu mer- det vill jag ha.
 
Och ännu bättre det var inte så speciellt dyrt! 599:-
 
Har aldrig varit märkes tjejen , har aldrig tycks det behövt. Jag nöjer mig med Hööks t.ex men sen är det såklart roligt att ha något dyrare och finare t.ex schabrak och det vet jag att jag kommer skaffa. Men jag är inte den som har allt i märkes saker, men nog kommer jag köpa något det vet jag ju själv, för snyggt är det ;)
 
Dock så får jag den inte på länge, typ i februari eller något, den skulle skickas först då stod det, men men jag väntar så glatt :D
 
 
/Lowa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0