Bee movie

Har egentligen inget att skriva men gör det ändå :D
 

Nyår, ett nytt år, nya möjligheter. Allt och inget kan förändras, jag tror på allt. Tolvslaget, det de flesta längtar till, själv blir det att äta middag nu vid åtta och sen mysa på och göra något. Jag och Hjalmar sitter just nu och diskuterar om Pear Phone, han säger att de inte finns, är det sant? En sån vill jag isf ha! 
 
Får hoppas att Faxen inte är alltför orolig i natt, min hund verkligen hatar raketer och blir väldigt stressad och rädd. Så det är alltid någon som sitter inne med honom. Men Faxen har ju ingen förutom de andra hästarna, de kom iaf in tidigt idag för att vissa skjuter ju raketer lite alltför tidigt... Nå nå en gång per år, gör inget för mig.
 
Blev ett inlägg ändå, inte för jag fattar något som jag skriver men det "fyller" ut bloggen lite mer, eller vad man nu ska säga. Just nu tittar vi på Bee Movie, roligt hahaha!
 
 
/Lowa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0