2012 och 2013

Let's rock 2013!
 
2012 ojoj, året då verkligen ALLT har hänt. Vem trodde för ett år sedan att jag skulle ha en egen ponny till exempel? Men här står jag, starkare eller svagare än någonsin. 2012 året då allt har hänt, 3 dagar kvar, sen nytt år , ny möjligheter.
 
Jag har ju redan skrivit om allt vad som hänt i större drag, som Fox, Daphne, Fonzie och såklart Faxen. Allt började med tävlingsryttare, ny gren, och det slutade med en egen ponny med hundra fler möjligheter. Jag saknar Fox, men den jag saknar mest är Fonzie. Hästen som jag från början var med, när han kom hit, första dagen till och med. Tre år, de bästa i mitt liv. Utan honom hade jag inte varit där, utan all hjälp jag har fått hade jag aldrig vart vars jag är idag. Wow nu fattar jag vad som hänt detta år och det är verkligen allt.
 
2013 , känner jag på mig kommer bli ett GRYMT år! Fortsätta utvecklas med Faxen , börja träna för tränare och tävla. 2013, ett och ett halvt år kvar av grundskolan. Tiden går ganska fort, jag kommer ihåg första dagen i skolan när jag började högstadiet. Allt var så coolt, rasthallen, fiket, och allt sånt, nu är man knappt där.
 
Tvåtusentolv ett av de bästa av mitt liv, nu hoppas jag tvåtusentretton blir ännu bättre!
/Lowa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0