Tillit

Ni vet den här känslan att ni vill berätta något? Kan vara att säga nåt till någon person eller att skriva här på bloggen. Men ibland går det ju inte eftersom man måste ta sitt sunda förnuft och fatta att allt inte alltid går att säga rakt ut. Man måste tänka efter lite, tänka innan man säger nåt. Men just nu hade jag velat berätta till hela världen det här, mina fina vänner, till alla men det går inte. Eller jo till en går det. En enda på denna planet. En som jag alltid kommer lita på till 110%. Eller egentligen kan jag lita på nästan alla mina underbara fina vänner. Men om jag ska vara ärlig , finns det bara en enda person i hela universum som vet exakt allt om mig. ALLT.

//Lowa


Kommentarer
Postat av: Alice

Och vem är de ?:)

2012-08-09 @ 23:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0