stalldagen

Dagen i stallet då. Började med att borsta av Fonzie och gosa lite med honom innan han gick ut i hagen i spöregnet. Mockade och fixade alla de där småsaker, var även "ridlärare" åt Leona och Proppen. Dem fick arbeta lite mer med tempoväxlingar och övergångar + volter, gick mycket bra tycker jag, Proppen är inte den lättaste att rida heller så man förstår om man måste bli lite frustrerad på honom för att få honom att lyssna. På slutet såg det mycket fint ut! 
 
Åkte sedan hem vid 16 eftersom Smilla fyller år imorgon så hade vi kalaset idag så alla mina släktingar kom. Och nu sitter jag här och förbereder åt er massa tidinställda till tisdag och även onsdag och måndag, måste väl försöka få så många som möjligt och så får jag säga åt Alma att hon måste blogga för mig också! :)
 
 
Såklart missar jag första dressyrträningen pågrund av att vi ska campa men men måste väl offra mig..
 
//Lowa
Det dampar med att ladda upp nya bilder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0