Stalldag

Ojoj dagen har verkligen varit fullspäckad! Har inte haft EN enda minut åt bloggen, hann inte ens mysa/rykta Daphne som jag tänkte! Började med att tvätta rent Fonzie's hinkar, foderstat osv. Sen skrev jag ju såklart om allting. Tvättade vattenkopp och krubba, och sen så städade jag hela skåpet + dammtorkade. Egentligen skulle jag tvätta täcken också men eftersom jag inte visste hur jag skulle göra så lämnade jag det till Eva! Fonzie kommer iaf hem på söndag och då blir det att åka dit och mysa och fixa med honom och alla hans saker.

Hjälpte även Moa och Vikkan ute på banan med markarbete. Jag var den som flyttade bommar och applåderade typ ;) cyklade sedan hem med Moa vid 19.

//Lowa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0