Min dag

Gick ju som sagt ut med Harry till stallet och checkade in Viktorias nya häst och hälsade på Daphne. Förstod nog inte hur mycket jag saknade förrän hon tittade på mig med sina stora bruna ögon, nästan en liten skvätt i ögat :') Pratade även med några par vänner som man inte sett alltför mycket. Sen tänkte jag , varför sluta promenaden redan? Så jag och Harry gick till mormor och morfar, så idag har jag gått 1 mil! Känner mig stolt! Sen så åkte jag till Agnes en sväng. Vi gick till Alma nästan direkt och såg två filmer och mös bara på. Nu tänker jag bara vila, ska förresten på bröllop imorgon :) //Lowa


Kommentarer
Postat av: Anonym

Herregud! Gick du verkligen EN mil! Fan vad grym du e!!

2012-08-03 @ 13:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0