Luleå

Vi börjar med Luleå lite snabbt igenom draget. På fredag åkte vi kl 5.40 på morgonen och kom fram vid 9.30. Vi gjorde inte speciellt mycket den dagen, utan gick mest och shoppade hela dagen lång, blev tidig kväll eftersom vi varit uppe så länge.

På lördag åkte vi till storheden nästan direkt vi vaknat. Gick på hööks och en massa fler affärer, fick med mig ett par nya stövlar , som är alldeles bra i skaftet och fina tycker jag! Bra köp! Sen åkte vi hem till hotellet och gick på Östens pärla och åt middag.

Söndag så fortsatte vi att shoppa på stan. Åkte sedan hem med buss kl 15 och var hemma 20 någongång. Jobbig bussresa var det hem!

Fick iaf med allt jag ville ha och så , jag spenderade ju lite grann om man säger så! Bilder på sakerna får ni eventuellt senare! :)

//Lowa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0