lördagen

Hoff datorn hackade upp sig så var tvungen att ominstallera Google Chrome och tjorva med allt sånt där. Stalldagen har iaf varit super bra, började med  att fota Fonzie med hjälp av Elllen, många fina bilder! Sen ryktade jag och myste lite till och lindade benen för då skulle Ferrari och Fonzie fotas tillsammans och vara snygga som bara den ;) Fick några bra bilder där också som tur var! 
 
Sen gjorde jag bara det vanliga som mocka osv. Joggade sen med Agnes runt 2 bron alltså typ 4,2 km. Jobbigt var det men har ju inte varit ute och joggat så bra under de senaste veckorna så.. Cyklade sedan hem med Ellen, gick ut med Harry och sen drog jag med mig Ellen och så cyklade vi 4-5 km med Harry också. Tycker jag har fått mycket motion idag , eller ;) Haha men ni får två bilder som smakprov , vill ju ha så jag kan lägga ut i fler inlägg sen :)
 
 
//Lowa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0