Inte hästrelaterat på länge av min del

Eftersom jag fortfarande inte ha någon häst hemma som jag sköter om så blir de inte mycket hästbloggning för min del. Ska ändå försöka bli bättre på med det här med häst relaterade inläggen, för det har typ kommit upp 0 inlägg på 2 månader om hästar. Men men så kan det gå.. De kommer ju hem snart så :) mitt transportskåp är alldeles strax klar och då ska ni minsann få bilderna hur det blev efter och före. Ni ska också (äntligen) få se presenterna jag fick i födelsedagspresent och en bild på min kavaj som jag lovat alldeles för länge sedan! Men medans får ni faktiskt stå it, sorry :) //Lowa


Kommentarer
Postat av: Lowa

SUPER söt bild!!

2012-08-03 @ 13:10:44
URL: http://girltimee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0