Imorgon

Ska berätta lite om morgondagen då :) ska cykla ner till stallet vid tio och åker hem vid 15-16 någongång. Ellen och jag ska fota hästarna alltså Ferrari och Fonzie så det blir väl att göra det på morgonen innan hagen. Sköter honom som vanligt och pysslar om med honom och så ska jag och Agnes innan jag cyklar hem igen. Vi joggar nog runt andra bron alltså 4,2km ca , kommer väl förmodligen ha sämst kondis eftersom jag inte joggat sen samma vecka jag stack till Turkiet. Dåligt jag vet, men har varit sjuk och så har jag faktiskt inte haft tid.

Men nu ska man inte hålla på att skylla på saker utan det är bara att börja igen, hellre nu än aldrig. Tror jag kör CrossTrainern en halvtimme nu, eller alldeles strax.

//Lowa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0