Fonzie dax igen

Har även skött Fonzie idag och kommer göra det till onsdag, sen sticker jag till Luleå på fredag och på torsdag blir det hemma dag. Fixade allt åt honom och rengjorde hans ryktsaker osv. Kommer inte rykta utan bara borsta honom tills han blir duschad och mest troligt blir det imorgon.

Imorgon så ska jag smörja alla hans grejer och packa upp resten. Allt är så skitigt efter betet så det är lika bra och ta hand om det direkt. Antingen duschar jag och Eva honom eller någon av oss, skulle helst vilja att han blir duschad imorgon så man kan börja duscha honom igen! :)


//Lowa


Kommentarer
Postat av: Klara

Har Alma slutat blogga på den här bloggen?:)

Svar: Nej, jag har inte haft tid och ork dom senaste dagarna, men nu ska jag sätta igång :D
Alma Oja

2012-08-14 @ 09:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0