10 saker ni kanske inte visste om mig

-Älskar att resa utomlands, bästa på hela året  för den mesta delen!
 
-Väldigt noga av mig, gillar inte smuts, vill ha städat och rent så fort som möjligt!
 
-Gillar att titta på filmer som får en gråta
 
- Har väldigt svårt att gråta, gråter sällan.
 
-Satsar alltid högt.
 
-Har typ 20 parfymer och använder 2...
 
-Väldigt försiktig med min telefon och alla andra värdesaker som är dyra.
 
-Hade inte överlevt utan musik
 
-Älskar att dansa, och jag och Agnes tänker dansa som galningar!
 
-Tar typ 50 bilder på mig själv, får en - två bra...
 
Aha, det var lite om mig det. Bilden är från Turkiet, saknar det så sjukt mycket, men måste återvända till verkligheten någon gång!
 
//Lowa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0