Talang, kapacitet och Kirunas stolthet

Jag måste bara skryta om min ponny. Han har 50% Nordsvensk i sig och hoppar LA höjd!
Det är minsann inte många nordsvenskar som kan det må jag ju säga. Visst, han har connemara och halvblod i sig men ändå. Han hoppar allt man styr på bara ryttaren har bestämt sig att man ska över.
På grund av min rädsla så har jag bara hoppat 1,05m med honom men det är endast med honoms hjälp jag kommit upp hit jag är nu och han får min självkänsla att höjas varje dag.
Kolla liksom vad duktig Carro var med honom!


Och kolla liksom vars vi har kommit:

Tack Foxxy för du har hjälpt mig genom vått och torrt. RESPEKT till dig! ♥
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0