Uteritt

Inattt sov jag hos manalie efter hons skräckiskväll som var riktigt kul! Föest så såg vi insidious (stav) och sedan en annan film! När den var slut så spelade vi singstar och jag Äger! Sedan så sov vi. Vi vaknade sedan ca halv tio. Åkte till stallet vid elva. Känns så ovanligt att åka så sent. (brukar åka vid åtta)

När jag väl var i stallet så började jag med att borsta av Foxy och täcka han för han skulle ju ut. (: Sedan så mockade jag och spånade en halv bal för hans bägg var så tråkig..  Fixade hans vatten hink och kanna. Tvättade lite senare hans vk+k. Tog in ca halv fem för jag red ut med viktoria kl. fem. Vi red runt sjön två var och red i alla gångarter. När vi kom tillbake galopperade och travade vi på banan! Riktigt mysigt! Snön föll och det var ändå ljummet ute! (:

Jag och mamma hadde jouren så kom hem efter halv åtta! :)


Kommentarer
Postat av: Amanda

låter som en bra dag :D

2011-12-19 @ 10:11:27
URL: http://amandalindblom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0