Tidinställda inlägg

Godmorgon får man väl säga, råkade sova till 12 -.- Men sånt händer ju också. Idag kommer jag åka till stugan och vara där till söndag så ni kommer få tidinställda från mig, sen så tänkte jag göra en liten cool bild som kommer läggas ut 00.00 på nyårsafton, där vi önskar 2012 välkommen :D Idag blir det inte att göra något speciellt, mest troligt av va med Frida och så måste jag ju gå ut med hunden några gånger :/ Ni får mer inlägg sen, hade inte något speciellt att säga idag ;)

Förresten glöm inte att fråga på! Först 10/1 svarar vi på alla frågor och väljer samtidigt ut den bästa frågan och personen / personerna blir då länkade här :) Inlägget finns här nedanför :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0