Stallet 17 december

Hej, har inte hunnit blogga idag , har varit i stallet och skött Fonzie ♥ Och så har jag varit på poorrengörning , så är röd i anskitet som en tomat! I helg är det ju Nizar träningar men jag har faktiskt inte hunnit kolla på en enda än ....
Gjort i då:
Mockade, fixade maten, tvättade vk+k.
Fixade efter Eva ridit, borstade benlindorna.
Hage 14.00 - 16.00
Ryktade och gosade, rengjorde ögon, näsa och mun, smorde mungipor x2.
Ut igen kl 16.40
Viktoria tar in på kvällen och stallet ger betforn.

Ja det var det jag gjorde idag typ. Eftersom jag är hos mommo och moffa så får ni ingen bild, det är nog att tagenterna dampar, eller jo ni får visst en bild, tagen av Eva ( Fonzie′s ägare )
Fin va! Här var han inte gammal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0