Ridning 27 December

Eftersom vi ledde några barn på "jullovskurserna" så får vi som belöning ett ridpass om dagen ( två dagar). Idag red vi inne och imorgon ska vi rida ut med Elina :)
'
Red Fox inne eftersom det snart är tävling och han e min favorit ponny ;) Han e fin, riktigt fin, tror det kan bli något!Red igenom LC:1 och märker att jag kan det men lite finslip bara, kommer inte riktigt ihåg allt... Tränade på det och på volter, lite skänkelvikning men inge rolig att flytta idag så vi gjorde framdelsvändningar! Vilken känsla jag fick då! Han gick verkligen som han skulle och flyttade sig super fint. Nöjd ryttare idag! ♥ Och känner mig nästan taggad till tävlingen! ;) Släppte honom lite på slutet också så han fick galoppera som en galning :) Rider ut imorgon och hoppas att jag får honom, sista gången jag rider innan tävlingen, iaf på honom. Ne extremt nöjd idag måste jag säga!

Alma fotade massor så det blir ingen bild i det här inlägget utan hon kommer lägga in en bildbomb antingen idag eller imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0