Red Nec Fox 30/12 Hoppning

Hoppade idag igen, sista gången för mitt avflygar år och inför tävlingarna! :3 Först så börade vi som igår och göra volter och så. Efter det så började vi trava och jag tränade på ökningar och minskningar. Fattade galopp när han var uppvärmd och tränade på samma sak som i traven plus på att svänga! Gjorde samma sak i andra varvet.

Sedan så började vi med att värma upp på några småhinder. :) Foxy var snäll och busig. Efter det började vi med en liten bana då vi var tvungna att vara noga med vägen som inte jag var.. så Foxy vägrade och jag for i backen och lekte snöplog, fast där inne fanns ingen snö bara! ;D Fast jag skadade mig inte bara mitt finger för bommen landade rakt på den.. Hoppade upp igen och fortsatte. :)

Och återigen så skulle vi hoppa en bana som gick superbra förutom att jag var lite för snäll med foxy så han vägrade några gånger men glad är jag för det ändå men gladast är nog räven. ;)
Min vackra ponnybus ♥♥
Här har ni en film från studsen igår -->http://www.youtube.com/watch?v=Jdf7IPNN1ZU


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0