Ny Skötare

Hej berättar lite snabbt om julfesten. Vi hade typ olika tävlingar , vi var 10 lag och så :) Mitt lag vann en gång , första omgången, bra jobbat tjejer! :) Sen vann lag 5 och sen vann lag ? kommer inte ihåg :s
Ganska roligt iaf, kommer sakna kompisarna på jullovet :/

NU TILL RUBRIKEN Fonzie har nu fått en ny skötare Sara B Fjellborg, och vi hoppas  att allt går bra nu. Orkar verkligen inte börja leta ny skötare igen , men tror att jag kan lära henne så att hon blir proffs :) Proffs på Fonzie iaf. Hennes första skötdag kommer bli 2/1 så kommer skriva lite då :)

Nu en fråga till er läsare!

Första gången ni började sköta en häst var första skötdagen nervös för er? Tog det länge innan ni verkligen fick den där kontakten med hästen? Tyckte ni det var svårt i början?

Om jag får svar på de här frågorna så kan jag svara själv om ni vill :)
Grattis Sara får man väl säga?! :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Då tackar jag väl! (;

2011-12-21 @ 21:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0