Min första tävling

Är grymt nervös, eller är jätte nervös. Ni MÅSTE hjälpa mig! Vågar jag? Om exakt 17 dagar så kommer jag tävla i dressyr för första gången. Det är en klubb tävling men eftersom jag inte tävlat någon gång förut så tar jag den här på största allvar.
Lite info då:
Ska tävla Fox i LC:1. Tävlingen är 7/1 på min ridklubb. Domare kommer bl.a Annika (en ridlärare vara), och någon mer säkert.


Hoff, kommer jag våga? Men någon gång måste bli den första! Var ni lika nervösa som jag är? Eller ska jag chilla ner lite och tänka allt kommer bli bra? Är LC:1 lätt att lära sig?
Ja ni ser ju är lite stressad, de här sakerna kommer jag beställa från Hööks:
Bra saker? Hoppas det! Någon som kan rekommendera?

Kommentarer
Postat av: Lotta ;)

Det kommer gå jätte bra för dig Lowa! :D Jag däremot är jätte nervös men försöker att chilla lite...;P

2011-12-23 @ 17:28:50
URL: http://lottajjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0