Lucia Show

Hej, jag har inte bloggat idag eftersom jag varit på Lucia Show i stallet. Alla var super duktiga och det var jätte roligt att titta på! Nästa år SKA jag vara med! Alma kommer inte blogga idag om inte på kvällen för hon är med i Lucia Showen och de har en till show som börjar kl 15. Så sen bloggning från Alma eller så får ni bara stå ut med mig idag :p


När Iskalla ( jukkasjärvi stallets ryttare) red så var det nästan läskigt, de rider så snabbt och det ser ut som de ska fara av när som helst! Men en väldigt bra shoe iaf som bara kostar 20 kr, billigt!
Nä nu ska tänka igenom lite inlägg , för jag glömde ju bort igår att slänga in ett till-.- Sorry...


Just det Amanda vann ju idol tyckte ni det var rätt? Tyckte inte jag, ville att Robin skulle vinna fast han var sämre igår måste jag hålla med om!
Har tyvärr inga bilder från Lucia Showen :( Men ni kan ju få på världens bästa häst:
Jag hade nog ärligt talat inte klara mig utan dig <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0