Julafton

Tänkte börja inlägget med att svara på en fråga jag fick: Om ridstövlarna jag önskade mig var mountain horse, och svaret är nej, ridstövlarna är från Hööks och är märket Horsehead.


Nu lite om julafton då :) Fick en systemkamera , ridstövlarna (men de hade inte hunnit komma) , ett vitt skrivbord, kläder och sånt där smått och gott! Är riktigt nöjd med alla julklappar och känner mig lite bortskämd som fick så mycket. Det visar att jag måste verkligen tacka mamma och pappa som är så snälla, älskar er! ♥
Så nu får ni lite finare bilder med min systemkamera Sony :) Idag blir det att prova allt och ta det lungt och sånt. Kommer inte åka till stallet förren tisdag då jag ska rida och även på onsdag :) Nu har jag ingen bild men ni får senare när jag slänger in andra inlägg. Håller nämligen på att hungra ihjäl!!

Kommentarer
Postat av: Hanna & Rebecka

Nu är vår bloggtävling avslutad så kika in och se om det var du som vann! Resultatet finns här: http://dailyhorses.blogg.se/2011/december/24-december.html ! Tack för att du var med! :)

2011-12-25 @ 12:31:15
URL: http://dailyhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0