Jag

Jag är en tolvårig tjej som för det mesta är på stallet på fritiden och sköter om min Ponny Foxy. Som bor i kallaste Kiruna! -.- Av alla ställen.. På tisdagar eller onsdagar är jag hemma och pluggar, gör läxor och ibland (sällan) är med kompisar. (: Mina kompisar beskriver mig som en galen och tokig person som skulle offra mitt liv för Foxy, fast det skulle jag förstårs! 

Jag är dessutom en allround ryttare som satsar mest på hoppningen och drömmer om att starta en LB om nått år med min Fina Prins! Jag är ingen tävlings människa om man säger så, Jag blir inte sur om jag förlorar eller att det går kasst på en tävling! Jag har ju gjort mitt bästa och det kommer ju fller tävlingar! Eller hur. Man ska ju inte sura över skiten?

I skolan satsar jag hårt och efter högstadiumet vill jag ofc börja plugga eller vad man nu ska säga på flyinge. Skulle vilja starta en gård med hästar och ha ridkurser och ridläger på sommrarna när jag blir äldre!

Det var lite om mig men såklart om det är nått ni undrar är det bara och fråga och genom bloggens gång så lär ni gu mer om mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0