Hur kommer 2012 se ut för mig

2012 fatta vad åren går fort! Detta år kommer jag fylla fjorton , försöka att bli tävlingryttare och så mycket mer!
Känns som detta år kommer bli ett av det bästa, stor utveckling på ridningen och skolan.


Ja känns som det kommer att hända så mycket det här året som kommer. Bloggen kommer säkert bli större , ridningen utvecklas, mer tid med Fonzie och ännu ett år, mer dressyr och så får jag ju betyg :)
Vad tycker ni om 2012 läskigt, roligt? Känns bra faktiskt, himla bra måste jag säga!

Saker som ska förbättras under 2012:

- Mer dressyr kurser
-  Utvecklas mer i ridningen
-  Få rida Fonzie mer
-  Lyssna mer på mig själv och inte vara så blyg
-  KAMERA MED TILL STALLET OFTA ( måste verkligen förbättras!)
-  Inte göra läxorna på kvällen utan på dagen

Det var lite vad som kommer förbättras och så :)
Så mycket mer kommer hända också, så följ oss så får ni ta del av varenda ett! :)

Tack Jessica Stridsman för den fina bilden!
Jag och Fox :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0