Fixat

Idag så åkte jag till stallet kring halv nio. Det fanns hagar lediga så jag släppte ut foxy och Tira i en av dom. Innan jag gick in fotade jag klubbponnyerna. Dom är ju så söta! Sedan Mockade jag, Tvättade Krubban och vattenkoppen. ;)

Tog sedan in vid elva för att han skulle ju äta lunch. Släppte ut igen vid tolv. Jag satt sedan i Foxys och några tills sadelkammare medans Anna-Maria Smorde. Tog in återigen vid halv tre för jag skule ju ha hoppkurs vid tre.

Borstade han och myste, länge. Gick vid tre till anslagstavlan då Annika kom, Hon sa att vi skulle gå till teorisalen och vänta medans hon skulle gå och byta om. Innan hopppasset hadde vi en liten teori om hoppning som varade i cirka 50 min. Lite senare skulle vi gå och bygga fram en liten bana. :) När vi var klara med det så sa Annika att vi skulle gå och göra iordning våra små söta ponnisar. Red fram men om hoppningen får ni i ett annat inlägg. Höade och åkte sedan hem.
Idag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0