Gym-kana

Sista ridkursen för 2011, blev gym-kana och vi hade Smuggles och Parda som " tävlinghästar". Vi var två lag som böt häst efter varje omgång. Vi körde samma "bana" två gånger så ena gången red man Smugglan och andra Parda t.ex.
- Omgång 1: Ta flaggor/ lämna tillbaka flaggor till stödhindrerna och på tillbaka vägen rida slalom.

-Omgång 2: Rida slamon och sen hoppa av hästen och kasta i 3 hästskor + sen springa tillbaka.

-Omgång 3: Rida slalom och sedan hoppa över hinder

-Omgång 4: Rida ner till en hink med ett äpple i och bita i det utan med hjälp av händerna och sedan söka sockerbitar i mjöl.

Mitt lag vann med 3-5 tro jag :) Yeah!! Men vi hoppade ju barbacka så tror ni inte att jag flög av när jag hoppade Parda? Har inte ont men slog i lite vänster om svanskotan-.- Jaja sånt händer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0