Fakta om mig

Jag heter alltså Lowa och är 13år. Jag bor här uppe i kalla Kiruna men försöker göra det bästa av det. Är i stallet
varje tisdag och onsdag + varannan helg, eftersom jag går på högstadiet så har vi så mycket prov och annat-.-
Jag sköter alltså en häst som heter Fonzie Twist ( mer fakta kommer om honom senare) ooch rider på ridkurs tisdagar. Just nu rider jag även på  dressyr kurser på fredag och tisdagar. Jag har aldrig tävlat men vill bli en tävlingsryttare i dressyren, med en ponny från Kiruna Ridklubb.
Sköter skolan bra gör jag så därför kommer jag inte kunna uppdatera hela tiden men iaf varje dag. Vill komma in på naturvetenskap linjen och behöver därför höga betyg. Jag går på Högalid skolan men gått på Loussavaara skolan.Mitt dröm yrke just nu är att bli läkare av någon konstig annledning, vet faktiskt inte varför :p
Fråga på om ni undrar något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0