Året 2011

Vart ska man börja? Det har väl innehållit både bra och dåliga saker om man säger så :)


Man kan ju börja med att min "skötning" med Fonzie har blivit mycket bättre och jag börjat rida honom alldeles själv och utvecklas tillsammans med honom. Vilket som är väldigt roligt! 2010 fick jag inte rida honom alls, så det har ju verkligen gått frammåt! Jag känner också att för varje år som går så kommer jag honom nämre, som känns väldigt bra! Har även hunnit bli av kastad av honom en gång :D Och så har vi skenat ett antal  gånger... Men hade ändå jag inte kunnat leva utan honom ♥
'
Jag har ju även börjat rida dressyr och har utvecklas i min ridning. Jag känner själv att jag blivit mycket bättre och kan göra svårare saker. Dressyren har ju egentligen bara varit ett + för hela min ridning, eftersom jag fått mycket bättre hållning, stadigare hand osv. Det har ju hjälp mycket när jag ridit bl.a Fonzie men även på kurs.
'
Har även fått två nya kusiner som föddes det här året, Ella och Lilly. Så det har ju varit roligt att se deras uppväxt osv :)
'
Ny skola har jag ju börjat på, eftersom min gick man bara till sexan. Så nu går man på Högalid, med en "ny" klass och nya lärare. Har massa med prov och sånt också när man börjat 7... Mindre roligt om man säger så.
'
Det är lite som hänt under året, men det har ju hänt mycket mer givetvis! Men om jag ska välja ut en punkt som jag är mest nöjd med så är det min ridning. Den har inte kännts så här bra någonsin! Jag känner verkligen att jag utvecklas och gör det hela tiden som är en stor framgång! Häst intresset har ökat enormt när jag har utvecklas och det hjälper ju mycket det också!


Känner mig himla stolt över 2011 måste jag säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0