2012

Ska bli ett år då jag ska utvecklas på hästryggen med Foxy och börja satsa mera. Jag ska sätta mål för varje vecka och inte ge upp. Och jag ska absolut inte ta emot nån skit av mina kompisar utan våga säga emot.

Några mål som jag kommer sätta:
-Starta en LC med Foxy i hoppningen.
-Starta en LB med Foxy i dressyren.
-Träna och inte slösa upp min tid på att svamla!
-Träna upp min balans så jag inte flyger av så lätt.
Sedan finns det ju 100000 mål att träna på för att nå stjärnorna nån dag fast allt orkar jag inte skriva upp.

Jag kommer ju också åka och tävla lite mera och verkligen satsa i stallet och på bloggen.
Men ändå inte ställa för höga krav på mig så jag blir besviken eller nått. ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0