13 december

Hej, nyss kommit hem från skolan. Tittade bl.a på 9:ornas Lucia tåg som var riktig bra! Gud vad många som verkligen kunde sjunga! Men iaf, har fastnat i låten Låt det brinna för Lukas satt och sjöng den typ hela svenska, engelska lektionen-.- Tack!
Idag blir det ju stallet ( yippie!) som jag konstigt nog längtat till. Det blir att rida på sista dressyr kursen :( Och att ev. rida ut med ridkursen + sköta Fonzie :) Bilder på när jag rider på dressyr kursen kommer alldeles strax, men min personliga fotograf har inte hunnit :( Men till veckan hinner hon :) Nä ni får mer uppdatering senare eftersom jag måste hinna äta nu innan stallet :) Bloggar nog vid typ 9 tiden eller något sånt, tjao :)
Lille grå som är borta :( Blev avliven någon gång i November tro ja eller oktober, Fonzie´s grönbete kompis :(
Bilden tagen år 08 eller 09 tro ja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0