veckan

Då ska jag försöka återligen igen med att ta upp bloggen från dess svacka.
 
Men varje vecka som jag kommer ha prov kommer jag verkligen satsa på skolan, jag tycker det är grymt viktigt , och för mig är skolan jätte viktigt. Dagarna har i alla fall gått och jag har ridit Fonzie som har blivit snorig och hostig men som tur är så har han inte hostat när jag ridit honom. Vi har ställt oss i stallplats kö i Jukkas också eftersom det kan ta så himla länge innan man får på klubben. Inget är klubbat och klart men vi funderar starkt på att skaffa ponny.
 
Spanska provet idag gick grymt bra för de som ville veta :D Ja det var väl lite om hela veckan, har även hittat en ponny som jag så gärna ville provrida men hindrar mig själv, måste vänta på stallplats.. Dumma stallplats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0