stalldagen

Så nu har jag tid och sätta mig ner för att skriva ett ordentligt inlägg.
 
Började ju med att jag åkte till stallet för att ha mitt sista stallpass med Ellen. Vi släppte ut hästarna, mockade och fixade allt sånt som man brukar göra när man har stallet. Fick t.o.m blåser när jag mockade på handen, aj.. Sen var det bara att fortsätta med nästa häst så mockade och fixade allt med Fonzie också. Hann inte rykta länge idag 10-15 min men bättre än ingeting! :p
 
Och nu är jag hemma. Känner mig ganska sliten med tanke på att jag dessutom är förkyld. Ska göra matte , titta film och äta godis i kväll, det är jag värd för en gångs skull! Ska göra några mer intressantare inlägg snart! 
(utpustning)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0