Sova

Ligger i sängen nu och mobil bloggar, sista inlägget för idag. Vet att bloggen är extremt ointressant just nu och jag ska försöka förbättra mig men det händer så mycket annat just nu..

Vet ni vad jag kom och tänka på? Jag är verkligen inte en hoppryttare, visst jag tyckte det var kul och hade kunnat göra det en gång i veckan, men jag tycker dressyr är roligare! Var ju lite rädd för att bli så "fäst" vid hoppningen igen men i stället igår var jag ju skräckslagen för att hoppa ca 90 cm. Haha nä men nog ska jag fortsätta träna hoppning men det blir inte så mycket tävling och träning för min del i just hoppning. Kalla mig knäpp men it's just the way it's ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0