Ridning är roligt

Hehe, jag har vågat hoppat! Måste medge att jag har blivit grymt töntig med det där med hoppningen, tyckte ett hinder som låg på 80-90 cm var högt, höll på att svimma... Fick ett stopp men det var endast för att jag tvekade alldeles för mycket, sen hoppade han minsann på allt! Och om han kom fel (eftersom han inte hade världens bästa ryttare) så hoppade han ändå! Nog är han fin den där killen <3

Red även en till fin kille, Fonzie! Gick väldigt bra, arbetade på samma sätt som igår och idag tänkte jag verkligen på alla fel jag gjorde igår så idag gick det grym bra. Han skötte sig och jag skötte mig, kan inte bli bättre ;)

Så ridit två duktiga hästar idag och är nöjd med båda, jag har ju inte hoppat på över 1 år så... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0