onsdag

Så ja, då är i alla fall nästan allt fixat idag. Har så mycket att göra på vardagarna så därför kan bloggningen variera från dag till dag. Skolan var väl som vanligt, helt okey, fick i alla fall ett B på HK provet, det är jag stolt över. Åkte sedan ner till stallet för ta hand om världens gulligaste häst! 
 
Idag hade han kelsjuka och ville bara mysa och bli kliad så stod säkert och kliade honom i 20 min. Fonzie är ju så smart så han pekar vart det kliar med mulen, söt hästen. Åkte sedan hem där vid åtta tiden. Nu ska jag sätta mig och peppra med tidinställda till imorgon/övermorgon och lördag söndag. Så jag bara kan slänga in inlägg då och då och fördjupa mig i skolan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0