Luleå

Tar en snabbgenomgång om vad som hände igår då.
 
Det började som sagt med att vi satte oss på tåget 05.37  och så var vi i Luleå vid 09.20 typ. Vi gick och fikade en sväng innan affärerna öppnade. Sen var det ju bara att börja någonstans så vi sprang omkring bland butikerna och jag har aldrig i hela mitt liv hittat så många kläder som då! Jag är en person som inte gillar att köpa kläder, men oj, det ända jag fick hem var ju kläder! Allt från Ginatricot till Vila. Både jag och Ellen handlade typ bara kläder igår, fick med mig två saker som inte var klädrelaterade.
 
Sen åtvi ju lunch där vid 13.30 tiden typ och sen fick Ellen för sig att vi skulle springa till häst och fritid eftersom de hade gått i konkurs typ och de reade ut alltihop. Så dit sprang vi och först gick vi vilse och höll på att gå ner i nån liten sjö men sen hittade jag äntligen skylten så vi sprang in dit och provade en massa saker! Hittade en skit snygg GPA hjälm för endast 2000;- som är billigt för GPA hjälmar, men pengarna var ju nästan slut så. Provade först en Lamicell tröja men den ville verkligen Ellen ha så hon fick ta den och det blev bara 200;- för den! Sen hittade jag en väst från Euro Star som kostade åtta hundra ibörjan, men jag fick den för 275:- vilket fynd alltså! :)
 
Sen sprang vi tillbaka till stan och finkammade den igen innan vi gick ner till tåget för att åka hem. En underbar dag har det varit! Bilder på sakerna jag köpte får ni senare! Och det bästa köpet var ju ändå jeansen som kostade 400;- och vet ni vad jag fick dem för? 0;- tack underbara Ellen för dina kuponger! <3 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0