Intressant

Okej i helg har bloggningen legat på minus, det vet jag. Varför då?

Jo får att igår hade jag fullt upp inte en minut åt bloggen, hade stallpass, Fonzie, och allt annat som var tvungen att fixas. Och idag hade ja stallfiket, lucia träning och Fox då. Varför tar jag inte med min mobil till stallet då? Jo för att det är väldigt dåligt internet där , so sorry sorry men ni vet att det kommer att skärpas till.

Nu till lite mer spännande saker. Idag när jag stod i fiket så kom Annika in (min ridlärare) och sa åt min mamma "ja din dotter har verkligen utvecklas så mycket och hon har verkligen blivit duktig på att rida, det börjar ju bli dax att skaffa häst". Vet ni hur bra det kändes? Hur roligt det kändes? Jag blev i alla fall jätte glad, eller vem blir inte det liksom! Sen kommer Elin in i fiket och säger att hon vill säga sin D- ponny Faxen till mig. Jag ska provrida den och lite sånt MEN (med storbokstäver) jag vill inte ha stallplats i Jukkas utan på klubben och det kommer jag kanske få om ca 2 år eller längre... Nu tänker säkert ni som inte bor här i Kiruna , men da vad är problemet du får en ponny och den är lite utanför stan typ?!
Jo mina vänner nu ska jag berätta, det är inte så mycket kompisar där, inget ridhus, kallstall och en aningen dyrare i stallhyra. Så häst får nog vänta (mest troligen). Sen vet jag inte är jag verkligen redo att lämna Fonzie och Fox än? Kommer jag någonsin bli det?

Nä nu ska jag lägga mig , och jag kommer lägga mig med ett leende på läpparna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0